26 Temmuz 2014 Cumartesi

Çarpıcı Oyun Sonları 1

  CALL OF DUTY 4 MODERN WARFARE

  Gerçekten bu kadar dramatik bir son hayal etmemiştim oynarken hep beraber , bütün ekip başarıya gideceğiz diye düşünmüştüm fakat yanılmışım . Ömrüm boyunca bir kaç film dışında böyle dramatik bir son görmemiştim , açıkçası hiç bu kadar sarsılacağımı da düşünmedim gerçekten üzüldüm , önce Gaz , sonra diğerleri ve hemen ardından beni kurtamaya çalışan griggs öldü . Tüm bu yaşananların ardından zakhaev'e ait heliktoper vuruldu çok şaşırdım ve sonra bir baktım ki bizim helikopter yardıma gelmişti , tam o sırada sol tarafta bir hareketlilik vardı captain price bana silahını fırlatmıştı , silahı alır almaz zakhaev'in kafasının arkasına kuşunu sıktım ve iki korumasının da , ben bunları yaparken bizim helikopter de inmişti . Helikopterden inen kamarov yanıma koştu ve hemen bir sedye istedi , helikopterden aşağı sarkan sedyeye beni yatırırlarken captain price'a kalp masajı yapıldığını işte o zaman yüreğimde bir burkukluk hissetim . Helikopter beni kaldırmaya başlamıştı , kamarov ve adamları ekipten yaşayan varmı diye kontrol ediyorlardı , sanırım aralarında bir tek ben sağ çıkmıştım , sas birliği zakhaev'i öldürsede çok önemli kayıplar verdi . İnsan oyundaki karakterlere bağlanıyor ve yapımcılar onları oyunculardan bir anda kopartıyorlar. Her ne kadar oyun olsalar bile insanın yüreği burkuluyor.

The End


Yorumlarınızı bekliyorum :D Yorumlarınız bizim için değerli.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder