24 Temmuz 2014 Perşembe

2013 Yılının En İyi 10 Oyunu

                 2013 Yılının En İyi 10 Oyunu

  

  Bu yazımda sizlere herkesin keşke benimde bilgisayarımda olsaydı dediği veya iyi ki sistemim yetiyor , bu oyun bir harika dostum dediği oyunları listeleyeceğim . 
  Listelemeden önce sizden bir isteğim var , yazıyı okuduktan sonra lütfen yorum yazınız yorumlarınız bizim için değerli , emeğe saygı olaraktan yorumlayıp artılarımızı ve eksilerimizi yazın blog hakkında yorum yapın ve şu da şöyle olsaydı dediğiniz bir şey varsa söyleyiniz.

  1. Call of Duty : Ghost 
  • Bu oyunun sitemizde sistem gereksinimleri ve bir torrent linki bulunmaktadır indirmeniz tavsiye edilmektedir. Tabi müthiş bir bilgisayarın ve hard-diskinde 40 gb boş alan varsa . Rekorlar kırmış muhteşem bir oyun.
     2.  Crysis 3

  • Gerçekten unutamayacağımız bir oyun 3 türk gencin kurduğu bir  firma olan crytek'in geliştirdiği harika  bir oyun , bence bu  listede yerini çoktan haketti.
     3.  Gta 5

  • San andreas ve vice city oyunları ile çoktan kalplerimizde taht kurmuştu ve de o tahttan kalkmaya hiç niyetli değil gibi , böyle oyunlar çıkartmaya devam ettiği sürece tahtın sahibi olacağı kesin.
     4.  Battlefield 4

  • Cod'un rakibi Battlefield çıkardığı bu oyun ile cod'dan aşağı olmadığını gösterdi. Cod (Call of Duty) rekor kırmış olabilir fakat yine de bir battlefield değil (Battlefield'da bir cod değil tabi ki )
     5.  Assassin's Creed 4 Black Flag

  • WARNİNG ! Bu oyunu oynarken kendinizi gerçek bir korsan zannedebilirsiniz. Muhteşem grafikleri size bilgisayarın monitöründe yaşanan her şeyi yaşatıyor fakat bunun da bir bedeli var . Muhteşem grafikler = Muhteşem sistem
     6.  Watch Dogs

  • Bu oyunu yazmasıydık sizin neden yazmadınız ? Watch dog neden listede yok ? gibi bir çok sorunuzla karşılaşacağımı düşünüyorum çünkü gerçekten çok müthiş bir hayran kitlesi var ki bu kitleyi haketmiyor değil.
     7.   Far Cry 3

  • Far cry 3 çıkması dört gözle beklenen oyunlardan biriydi. Çıktıktan sonra en çok satanlar listesine girmeyi başardı çünkü o bir efsane.
     8.  Tomb Raider

  • Kısa bir sürede müthiş bir hayran kitlesi yapmayı başarmış bir oyun  , savaş konusunda acemi bir kızımız ortalığı  yerle  bir  ediyor.  Hikayesi bana biraz saçma gelse de güzel bir oyun , grafikler ve animasyonlar anlamında da çok emek edilmiş.
     9.  NBA 2K13

  • Aslında doğruyu söylemek gerekirse ben bu oyunu oynamıyorum , oynamama sebebim ise basketbolu sevmiyor olmam ama basketbolu sevenler bu oyuna büyük bir ilgi gösterdiler ve yılın en çok satanlar listesine sokmayı başardılar.
      10.  The Walking Dead : Survival İnstinct

  • Bu oyunu gerçekten çok seviyorum çünkü bu oyun beni alıp götürüyor , hikayesi çok güzel ve grafikleri muhteşem oyunu oynarken bazı sahnelerde kendimi kasıyorum , sanki o anda olayı bende yaşıyormuşum gibi , biz Türk insanı olarak zaten zombileri seven bir milletiz bu oyun sanki sadece bizim için yapılmış gerçekten harika.


  Sonunda bir yazı daha bitti fakat yazamadığım daha çok oyun olduğunu düşünüyorum o yüzden başka bir liste daha yapacağım aklımda kalan daha çok oyun var .


  Lütfen yazılarımıza bir saygı olaraktan yorum yazmanızı rica ediyorum çünkü yorumlarınız bizim için değerli yorum almadığımız zaman sanki yazı okunmamış gibi hissediyorum ve yorumlarınızı bekliyorum. Başka bir yazıda görüşmek üzere sevgili oyunseverler.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder