28 Temmuz 2014 Pazartesi

Android Oyunlar

                                                    



   Merhaba arkadaşlar... Öncelikle herkesin bayramını en içten dileklerimle kutlarım.Uzun zamandır ben paylaşım yapmıyodum ve aranıza bir kaç android oyunla geri döneyim dedim.


   Evet arkadaşlar en çok tutan ve sevilen bir kaç android oyunları sizlere tanıtacağım.

   1- Hill Climb Racing : Oyun bence tek kelimeyle müthiş. Oyunumuz bence çok eğlenceli , güzel vakit geçirmemizi  sağlıyor denemelisiniz.

   2- Score ! : Bu oyun geçmişte atılan golleri tekrar atmamızı istiyor , gerçekten harika bir oyun.
farklı liglerin ve yılların gollerini açmak için tabii ki gol atmalısınız :)

   3- Respawnables : Bu oyun multiplayer'dır. Yani internet üzerinden oynanır ama isterseniz singleplayer (botlarla oynanan) modu da var , oyunu Google Play dan indiriyorsunuz fakat oyunumuz inince yaklaşık 700 mb daha indirme yapıyor , oynamak istiyorsak iyi bir hafıza gerek. (bu oyuna değer bence)

   4- Minecraft : Ben bu oyunun sevdalısı değilim 1-2 gün oynadım ve sıkıldım , arkadaşlarım eğlenceli bir oyun olduğunu savunuyorlar ama ben sevmedim siz seversiniz umarım. Sanırsam bu kadar insan keriz değil beğenmişler sizde seversiniz diye umuyorum.

   5- Dolmuş Driver : Bu oyunu Türkler yapmış. Türkler diyince aklıma kalite geliyor kötü olabiliyor iyi de ama bu HARİKA oyun çok eğlenceli şoförünüzü iyi seçmelisiniz paranızı iyi kullanın...


Evet arkadaşlar paylaşımlarım bu kadar :)
Arkadaşlar oyunları https://play.google.com/store?hl=tr Burdan indirebilirsiniz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder